Asiakasnäkökulma vahvistuu mitä systemaattisemmin pysähdytään kuuntelemaan asiakasta

Asiakasnäkökulman omaksuminen vaatii sekä kulttuurillisia että johtamisen muutoksia, molemmat tekijät saattavat viedä huomion siltä, mikä asiakkaalle on tärkeintä. Muotoiluprosessit opettavat kuuntelemaan asiakasta ja organisaatiomuotoilu auttaa muokkaamaan käytännön ja johtamisen aiheuttamia esteitä.

Me tarjoamme:

  • Tutkimme, mitä esteitä organisaatiossa ilmenee asiakasnäkökulman omaksumisessa
  • Toteuttamme hankkeita, joilla vahvistetaan yksilöiden asiakasnäkökulman omaksumista ja joilla muutetaan organisaation rakenteita tukemaan asiakasnäkemystä.

Ota yhteyttä

Jäikö jokin mietityttämään, haluatko lisätietoja tai kiinnostaako kuulla miten me etenisimme? Ota meihin yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää.